Re: Steki idiotyzmow

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 15:40:03 MET DST

Nina Liedtke wrote:

[...]

> Heh. Nigdzie? No to proszę:
>
> //-----
> On Fri, 20 Aug 1999 18:49:17 +0200, Grzegorz Staniak
> <gstaniak_at_ajax.umcs.lublin.pl> wrote in article

A skąd wiesz do czego się odnosi słówko "takich"? Odpowiadałem na
twierdzenie, że młodzież i tak nie ogląda pedoporno. Pierwsze zdanie
dotyczyło soft, w drugim napisałem, że niezależnie od tego, czy
pedoporno jest oglądane przez młodzież czy nie, jest szkodliwe.
Zawsze się tak spieszysz z nadinterpretacjami?

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>