Re: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 02:46:43 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał Easy^R <easy_at_kam.pl>:

>Prokuratura tez chetnie by sie przyjrzala panskim stronom Panie pedofilu
>Michale Durka, ale oni sie slabo znaja na internecie, nie maja e-maila

Wiesz co? Nie chcę tu wszczynać flame war, ale styl mas żałosny. Nie
od dziś wiadomo, że jesteś... hmm... słabszy, ale pamiętaj chociaż, że
obrażasz człowieka, któremu winy nie udowodniłeś.

Zdegustowany,

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */