Re: [Fwd: ] Jak mnie teraz pedofile z www.sex.net.pl strasza :)

Autor: slawek- (slawek_at_nospam.irc.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 23:20:39 MET DST

Użytkownik Easy^R <easy_at_kam.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37CC131A.FD52ED27_at_kam.pl...
> Poinformowalem kierownictwo top.net oraz Interpol o pedofilii na jednym
> z serverow firmy top.net (www.sex.net.pl) i oto odpowiedz.
> Pozostawiam to bez komentarza :)

A ja to skomentuje.
Czy uwazasz, ze to jest reakcja na twoje maile do topnetu i interpolu?
Ja uwazam, ze to jeden ze zdenerwowanych czytelnikow tej grupy
wygarnal ci co mial na mysli. To, ze ten ktos (kto notabene reprezentuje
"odpowiedni" poziom kultury) posiada konto na sex.net.pl jeszcze
nic nie znaczy.

I nie probuj mowic ze to admin sex.net.pl zalozyl sobie szybko konto
tylko po to zeby ci nabluzgac. Takie konto istnialo na tym serwerze
juz jakis czas. Natomiast Michala Durke znam osobiscie i moge
reczyc, ze jego poziom kultury nie pozwolilby mu na reakcje tego typu.
Mam tylko nadzieje, ze Michal sam odpowiednio tego "ufo" potraktuje.

--
nie pozdrawiam
slawek-