Odp: pedofilia na polskich serverach

Autor: slawek- (slawek_at_nospam.irc.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 23:33:11 MET DST

Użytkownik Easy^R <easy_at_kam.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37CC25E6.4D493151_at_kam.pl...

> Na razie jedyne odpowiedzi jakie dostaje to maile z pogrozkami pobicia
> od adminow servera www.sex.net.pl, zadnej odpowiedzi od firmy top.pl,
> ale poczekam jeszcze z tydzien i podejme bardziej drastyczne srodki.

Taaaak? Jakie? Wiem, wykupisz konto na sex.net.pl, nagrasz swoje
najwieksze skarby i powiadomisz Interpol, CIA, FBI i NSA. Wiesz, powiadom
tez Scully i Muldera, im sie wszystko udaje.

Na jednej z Twoich stron - 2 bannery dotyczace "sexu ze zwierzetami".
Chlopie, ty zarabiasz na zoofilii. A bylem na tej stronie tylko 1 min.

--
nie pozdrawiam
slawek-