Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie chce :(

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 20:52:43 MET DST

Tue, 31 Aug 1999 18:36:35 GMT, Tomasz Hołdys na pl.internet.polip napisał:
>No i zrobiło się cicho "w temacie".
>Zgadzam się z DarkiemO. Dodam tyle, że niechęć administratorów do zajęcia
>się sprawą nie zwolni ich z odpowiedzialności prawnej za utrzymywanie na
>serwerach nielegalnych materiałów. Autorzy książki "Internet a prawo"
>napisali o tym dzisiaj w "Rzeczpospolitej":
>http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990831/prawo/prawo_a_4.ht
>ml

Mógłbyś przytoczyć dokładniejszy fragment z tego artykułu
uzasadniający Twą tezę?

>Postawa administratorów trafnie opisana przez DarkaO jest o tyle szkodliwa
>dla internetu, że ustalanie przepisów regulujących Sieć będzie się odbywało
>bez udziału ludzi najlepiej w temacie zorientowanych, predystynowanych do
>reprezentowania interesów internautów.

[...]

A co Ty zrobiłeś? A może z Twojego punktu widzenia administrator poza tym,
że wypełnia pewne obowiązki techniczne ma resztę czasu poświęcać na
lobbowaniu w kuluarach sejmu? (tak, jeśli już wolę to zrzucić na marketroidów
wszelkiego typu). A poza tym nie wiem czemu, wydaje mi się że masz dziwną
wizję administratora ;-/.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/