Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: MaNdRaX (mandrax_at_infosex.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 20:54:38 MET DST

Easy^R wrote:
(cut)

> 1. Powiadomic Rzeczpospolita i prokurature by wytoczyc sprawe karna
> administratorom?
> 2. Powiadomic adminow by skasowali te strony. Co w sumie nic nie da, bo
> kolesie znow je zaloza gdzie indziej.
> 3. Powiadomic adminow by pomogli namierzyc osoby tworzace takie strony i
> podac dane policji. Z tym, ze niektorzy admini nie sa skorzy do pomocy.
>
> Czekam na odpowiedzi.

Wiekszosc stron porno, jakiej by nie zawieraly tresci nastawiona jest
generalnie
za zysk z tzw click-baner, osobiscie uwazam ze prawdziwi pedofile nie
zamieszcza publicznie stron www maja inne srodki komunikacji a za pomoca
internetu nie jest to na pewno www. Srodowisko pedofilow jest czesto tak
dobrze zakamuflowane ze raczej nie sposob "tradycyjnymi" sposobami
zlikiwdowac
ich siatki, czesto miedzynarodowe.
Wbrew temu jednak co jest popularnie sadzone Kodeks Karny wyraznie definiuje

ta kwestie http://www.infosex.com.pl/kodeks.htm
Jest kilka organizacji zajmujacych sie w sieci sciagniem pedofilii z dosc
dobrymi
wynikami, poinformowanie ich o takiej stronie spowoduje na pewno usuniecie
wiekszosci najbardziej liczacych sie click-baners z pedofilskiej strony.
Nawet najwieksi potentaci porno nie chca sponsorowac ani miec nic wspolnego
z pedofilia ani z takimi stronami.
Administratorzy serwerow trzymajacy taki material u siebie moga miec
wszelkiej
masci klopoty jesli sie udowodni ze zglaszalo sie im iz uzytkownik server
prezentuje taki
material a admin nic nie zrobil w celu usuniecia go z servera.
polecam:
 http://www.rsac.org RSAC oraz http://www.ynotnetwork.com/freedom.html
Protect your
Children preserve your rights.
Powyzsze organizacja dzialaja z jednostkami policji majacym na celu sciganie
pedofilli
w internecie.
W Polsce nie ma takiej jednostki poki co, a szkoda, ja bym chetnie zobaczyl
material
zdjeciowy lub filmowy z pobytu pedofila w wiezieniu, szegolnie w porze
nocnej.