Re: Pedofil Michal Durka, admin www.sex.net.pl

Autor: Jarek P. (j_23_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 18:03:07 MET DST

Witam

Dyskusja mne zainteresowala na tyle, ze zajrzalem na podane strony i
szczerze mowiac jestem troche zszokowany. Jednak nie tyle straszliwa
pedofilia jaka tam zobaczylem, ale tym jak bardzo Easy^R chcial ja tam
zobaczyc.
Tak po kolei:

1) "Chlopiec co najwyzej 10-11 letni." Sorry, nie wiem, moze ja mialem
jakis opozniony rozwoj, ale nie jestem pewien, czy nawet w wieku 15 lat
bylem juz tak zbudowany. W kazdym razie jesli ten chlopiec ma 11 lat to ja
jestem Joanna D'Arc.

2) "zdjecia dzieci" - widzialem juz 18-latkow o rownie mlodym wygladzie,
ale jesli nawet uznamy, ze nie jest on peloletni, nie uzylbym tu jednak
slowa: dziecko, ani tym bardziej pedofilia (jako taka kojarzy mi sie raczej
z dziecmi bardziej jednoznacznymi)

3) tu sie zgadzam z zarzutami

4) Rany boskie, jesli onanizujacemu sie facetowi przyglada sie kon i to ma
byc juz zakazana zoofilia, to wymiekam. I od razu sam sie o zoofilie
oskarzam, bo zdarzylo mi sie nie raz, ze ze swoja dziewczyna "bawilismy"
sie na oczach jej psa i kota. Kiedy na mnie doniesiesz?

5) "Galerie dziewczece" - obejrzalem chyba wszystkie (w przypadku
geyowskich ograniczylem sie tylko do podanych linkow - jestem hetero i
temat mnie troche brzydzi) i nigdzie tam nie znalazlem dziewczyny, co do
ktorej pelnoletniosci mozna by miec choc cien watpliwosci.

6) "Gwalt" nie wypowiadam sie, bo moja przegladarka za boga nie chciala
tego zaladowac.

Tak wiec z calego tego listu, ktory utrzymany byl w takim tonie, jakby tam
byla niewiadomo jak twarda pornografia (cyt.: "> Ale nic to, zarzad firmy
top.pl na ktorej serverze jest ten serwis oraz Interpol zostali
powiadomieni, pozostaje czekac na efekty.")
 jestem w stanie potwierdzic znalezienie zaledwie jednego nielegalnego
zdjecia, choc i tu nie jest to takie pewne. Zdjecie jest dosc niewyrazne, a
ogolic i ucharakteryzowac pelnoletniego nie problem.

--
Jarek P.
j_23_at_friko.onet.pl