Re: Steki idiotyzmow

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 12:01:57 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Zacytuj wszystkie "idiotyzmy" klasy "pajaca" i owego wulgarnegoslowa,
> kotrego juz nie bede promowal.
>
> Jaroslaw Zielinski

OK, "głupi i wszy na pepku" (tylko nie mów mi, że to meta-żart),
"głupi gówniarz", "głupi pieniacz", "niedoszły zboczeniec", "biedny
chory człowiek", "głupek", "napalony, ekstremistyczny, kanapowy
rewolucjonista", "bolszewik", "winni się tlumaczą" (to kiedy
tłumaczył jak znalazł te grupy), "pętak", itd. itp. nie mam czasu
przeszukiwać całego wątku.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>