Re: A propos sprawy ICM'u

Autor: Zygmunt Gorszczynski (egon_at_w3.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 09:15:52 MET DST

Robin Wschód wrote:

> a CO NAS TO OBCHODZI ? tu nie chodzi o to by zajmować się karaniem złoczyńców, tylko by zagwarantować > obywatelom pewne dość elementarne rzeczy

Nie zapominaj, ze w hierarchii potrzeb bezpieczenstwo znajduje sie
zazwyczaj zaraz po potrzebach fizjologicznych.

> ci goście od tych zdjęć też może są świetnymi fachowcami i marnowanie ich talentu byłoby ... -> bez związku

Jesli fotografowane dzieci to mlodzi ekshibicionisci to masz racje.
Obawiam sie jednak, ze wiekszosc nimi nie jest... Przypuszczam, ze
wiekszosc pozuje do takich zdjec z przyczyn ekonomicznych lub jest do
tego zmuszana, a na to raczej spoleczenstwo nie powinno sie godzic... Co
do talentu - jesli fotograf jest swietnym fachowcem (moze lepsze bedzie
okreslenie artysta?) to niech zamiat pornografii robi akty.

Chyba jednak jestesmy off-topic...

Zygmunt Gorszczynski
W3 IAR