Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: Marek Bisz (mbisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 09:13:59 MET DST

Jacek Poplawski wrote in message ...

>zwróć uwagę na jedną rzecz
>czy gdy materiały przestaną być produkowane, to znikną z Sieci?
>zastanów się...

Rozmawialismy o celu nadrzednym - a tym jest dla mnie dotarcie do zrodla.

Owszem - jesli zniszczy sie producentow i zapewni szybka i sprawna
penalizacje SPRAWCOW rozpowszechniania - cala sprawa sie zmarginalizuje.
Tylko ze na razie jest to utopia (zbyt wiele dziur w tej sieci). Sa kraje w
ktorych sprawcy tego typu przestepstw sa praktycznie bezkarni.
Do osiagniecia tego celu nie wystarczy wyciac pare grup z USENETu, czy
polajac admina za to, ze sie zagapil i wpuscil pare chorych grup na serwer.
Tu trzeba dobrze zorganizowanej ponadnarodowej organizacji o skali
internetu, konfederacji dostawcow internetu, ktora bylaby w stanie wymuszac
na krajach sciganie internetowych przestepcow (m. innymi np. przez grozbe
odciecia od sieci).