Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 15:07:58 MET DST

Marek Bisz wrote:
>Owszem - jesli zniszczy sie producentow i zapewni szybka i sprawna
>penalizacje SPRAWCOW rozpowszechniania - cala sprawa sie zmarginalizuje.

kim są sprawcy?

>Tylko ze na razie jest to utopia (zbyt wiele dziur w tej sieci). Sa kraje w
>ktorych sprawcy tego typu przestepstw sa praktycznie bezkarni.

i dlatego jest tak jak powiedziałem - nie da się tego zmienić

>Do osiagniecia tego celu nie wystarczy wyciac pare grup z USENETu, czy
>polajac admina za to, ze sie zagapil i wpuscil pare chorych grup na serwer.
>Tu trzeba dobrze zorganizowanej ponadnarodowej organizacji o skali
>internetu, konfederacji dostawcow internetu, ktora bylaby w stanie wymuszac
>na krajach sciganie internetowych przestepcow (m. innymi np. przez grozbe
>odciecia od sieci).

jak rozumiem ta organizacja będzie narzucała swoje prawa poszczególnym
krajom? _wszystkim_ krajom, bo gdy będzie choć jeden całość się nie uda,
to będzie lepsze od Hiszpańskiej Inkwizycji, bo ta działała tylko na
ograniczonym terenie
BTW kto będzie ustalał co wolno a co nie? który kraj? może przyjmiemy
prawa Chińskie (za rozprowadzanie pornografii - kara śmierci) ? który
kraj ma właściwe prawo i dlaczego?