Re: reklama www.xxx.xxx.pl

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 01:02:19 MET DST

Piotr Kucharski wrote:

> [...]
> [...]
>
> Ile Ci zapłacili za reklamę tego serwisu?

Beeth, nie widzisz, ze ja nie reklamuje tego serwisu a wrecz przeciwnie
?
Podajac publicznie haslo robie im straty, bo ludzie nie beda musieli
dzwonic na 0700 by sie hasla dowiedziec i nabijac im kase. To po
pierwsze.
Po drugie, jak inaczej wyobrazasz sobie interwencje w takim przypdku gdy
admin serwisu jest pedofilem i skargi kierowane do niego o nielegalna
zawartosc strony sa odbijane jak pileczka do ping-ponga ?
Uwazalem za sluszne by ta sprawe naglosnic publicznie i uwazam, ze to
raczej im zaszkodzi niz pomoze, wiec nie jest to zadna reklama.
Po trzecie, nigdy nie przejde obojetnie wobec zadnej strony pedofilskiej
na polskich serverach, a mam dosc duzy przekroj co sie dzieje na Sieci w
bussinesie erotycznym, poniewaz do mojego serwisu jest zglaszane 95%
nowo powstajacych stron erotycznych w Polsce. Z czego wszystkie
sprawdzam zanim je dodam.
W przypadku zauwazenia strony pedofilskiej od razu podejmuje dzialania
przeciwko jej autorom.

Easy_R
http://www.info.erotica.pl
P.A.K.T. member - People Against Kiddyporn Trading