Re: reklama www.xxx.xxx.pl

Autor: Marek Bisz (mbisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 09:32:04 MET DST

Easy^R wrote in message <37CB0D7B.4D240492_at_kam.pl>...

>Beeth, nie widzisz, ze ja nie reklamuje tego serwisu a wrecz przeciwnie
>?
>Podajac publicznie haslo robie im straty, bo ludzie nie beda musieli
>dzwonic na 0700 by sie hasla dowiedziec i nabijac im kase. To po
>pierwsze.

Haslo mozna zmienic w ciagu kilku minut.

>Po drugie, jak inaczej wyobrazasz sobie interwencje w takim przypdku gdy
>admin serwisu jest pedofilem i skargi kierowane do niego o nielegalna
>zawartosc strony sa odbijane jak pileczka do ping-ponga ?

Zyjemy w cywilizowanym kraju i mamy do tego odpowiednie sluzby. Nie musisz
uciekac sie od razu do publicznej "reklamy" tego typu zawartosci.

>Uwazalem za sluszne by ta sprawe naglosnic publicznie i uwazam, ze to
>raczej im zaszkodzi niz pomoze, wiec nie jest to zadna reklama.
>Po trzecie, nigdy nie przejde obojetnie wobec zadnej strony pedofilskiej
>na polskich serverach, a mam dosc duzy przekroj co sie dzieje na Sieci w
>bussinesie erotycznym, poniewaz do mojego serwisu jest zglaszane 95%
>nowo powstajacych stron erotycznych w Polsce. Z czego wszystkie
>sprawdzam zanim je dodam.

I zawsze to co znajdziesz kryminalnego wysylasz w USENET ? Gratuluje - IMHO
to rozpowszechnianie pornografii.

>W przypadku zauwazenia strony pedofilskiej od razu podejmuje dzialania
>przeciwko jej autorom.

Takie jak powyzsze ? Toz jesli nawet byly jakies dowody - juz dawno je
zdjeli.

Nie pasuje mi zaden z elementow ukladanki o jakich opowiadasz.
Przyznaj sie lepiej ile Ci zaplacili za reklame ich serwisu. A moze raczej
chodzi o reklame Twojego ?