Re: Przekręcanie wypowiedzi z newsów w Rzeczypospolite

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 22:18:59 MET DST

On Mon, 30 Aug 1999 17:25:07 GMT, Socrates Web <socrates_at_socrates.pl>
wrote in article <37CABEB7.11D3_at_socrates.pl>:

> Prawdopodobnie nie poproszono cie o autoryzacje, za to zmieniono sens
> twojej wypowiedzi podpisujac imieniem i nazwiskiem - dobrze rozumiem?
        Tak. W poście <37cb0361.10022366_at_news.tpnet.pl> zacytowałam zarówno
przekręcony tekst z Rz, jak i oryginalny post, aby każdy sam mógł ocenić
metody 'Rzeczpospolitej'.

> Kiedys mielismy podobny problem z mniejsza gazeta. Proponuje zazadac
> sprostowania, opieraj sie jednak nie na innym zrodle pochodzenia tekstu,
> lec na przeinaczeniu jego tresci - z tego co opublikowano w RZ wynika,
> ze popierasz pornografie...
        Tak sądzisz? :( Moim zdaniem z tego, co opublikowano w Rz wynika
tylko tyle, że jestem idiotką, która nie ma nic konkretnego do
powiedzenia i rzuca mocnymi słowami bez pokrycia. Co jest obrzydliwą
manipulacją, ale wobec opublikowania (uczciwie skróconego) tego samego
postu w Wyborczej, mogę jakoś to przeżyć.

> Gdyby podpisali cie nickiem, sprawa
> stracona, a tak - zdaniem naszego prawnika - spokojnie mozna pojsc do
> sadu. O ile chce sie tracic czas oczywiscie. ;-)
        No więc to jest ten problem... Czas, nerwy, pieniądze - komu by się
chciało? :( Na tym żerują tacy nieuczciwi dzienikarze, jak p. Wawrzewska
z Rzeczpospolitej.

Pozdrawiam
Nina

--