Re: pedofilia na polskich serverach

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 22:21:40 MET DST

On Sun, 29 Aug 1999 11:48:39 +0200, Easy^R wrote:
>W poszukiwaniu zdjec pedofilskich na polskich serverach, znalazlem
>(dzieki infoseek.icm.edu.pl) nastepujace strony www:

Ty mnie zmuszasz do ogladania pornografii

>http://www.sex.net.pl/ - strona na serverze szczecinskiego providera
>szczecin.top.net zawiera galerie pre-teen gejow. Mlodzi chlopcy
>ponizej 12 roku zycia wykorzystywani seksualnie.

Widziales ? Bo mnie nie pokazali. Moze dlatego ze zeby zobaczyc trzeba
podac haslo, a haslo wysluchuje sie przez numer 0-700 i jest wazne dwa
tygodnie [pomyslu gratuluje].
Chwala sie ze takowe posiadaja, to fakt ..

P.S. Moze by tak doniesc do rzepy ze TPSA i WTI zarabiaja pieniadze
na sprzedazy pornografii ?

>http://friko2.onet.pl/zg/lolitas/ - strona na serverze spolki gieldowej
>OPTIMUS. zawiera zdjecia erotyczne dziewczynek od lat 11 !!!

Typowy przyklad. Optimus pewnie nic nie wie, ze ktos na darmowym
serwerze pornografie zamieszcza. I to w jezyku niemieckim, wiec moze
szkop :-)
A w zasadzie to nawet nie umieszcza: na tym serwerze zdjecia sa jak
najbardziej przyzwoite. Tylko po kliknieciu przechodzi sie do
nieprzyzwoitych na fairyland.majoremail.com.

>http://www.free.net.pl/~donz/slgl.html - mamy tutaj pelna instrukcje
>jak najlatwiej w Polsce znalesc zdjecia pedofilskie oraz ze zwierzetami.

No wlasnie - instrukcje i odsylacze, zadnej pornografii natomiast.

Ale zdjecia tam zadnego nie ma, prawda?

Dalej mi sie sprawdzac nie chcialo.
Taki sam stopien pornografii ?

J.