Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 13:27:13 MET DST

Easy^R wrote:

> Przemoc nie jest przestepstwem jesli obydwoje partnerow to lubi i robi
> swiadomie. Patrz sado-masochizm.
> Jesli ja z moja partnerka bedziemy lubili wbijanie sobie szpilek w
> genitalia, chlostanie sie biczem i wylewana goracego wosku na narzady
> plciowe, to nic ci do tego, ani nikomu innemu. Lubimy sobie nawzajem
> zadawac bol. Nasza sprawa.

Po pierwsze, odpowiadam Ci po raz ostatni, bo nie lubię rozmów z
anonimami. Po drugie, sądząc po prowadzym przez Ciebie serwisie, nie
bardzo wierzę w Twoją bezstronność w tej sprawie. Po trzecie,
niezależnie od Twoich czy czyichkolwiek opinii, rozpowszechnianie
obrazów przemocy seksualnej jest w Polsce nielegalne, nawet jeśli w
każdym przypadku to sąd miałby rozstrzygać, czy taka jest treść
danych publikacji. Po czwarte, jeśli w miłosnym uniesieniu
poturbujesz czy okaleczysz partnera, nie licz na to, że wybronisz
się przed sądem preferencjami seksualnymi.

EOT.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>