Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:41:14 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> ustawodawstwa. Rozpowszechnianie pornografii dziecięcej, z udziałem
> zwierząt i przemocy jest po prostu w Polsce przestępstwem.

Przemoc nie jest przestepstwem jesli obydwoje partnerow to lubi i robi
swiadomie. Patrz sado-masochizm.
Jesli ja z moja partnerka bedziemy lubili wbijanie sobie szpilek w
genitalia, chlostanie sie biczem i wylewana goracego wosku na narzady
plciowe, to nic ci do tego, ani nikomu innemu. Lubimy sobie nawzajem
zadawac bol. Nasza sprawa.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl