Re: Panie Płókarz, proszę przyj?ćwyrazy uznania

Autor: Marek Bisz (mbisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 09:04:49 MET DST

Robin Wschód wrote in message <39607dcf.445839423_at_news.tpnet.pl>...

>jasne, ale ktoś tu zdaje się twierdzi, że technicznie niemożliwe jest
przeszukiwanie niusów, a to BUJDA NA KÓŁKACH

Jest mozliwe oczywiscie - tyle ze wtedy, kiedy wiesz dokladnie czego
szukasz. Jesli wrzucisz w filtr slowo "sex" to razem z pornografia wyrzucisz
do kosza rozmowy seksuologow itp.

Statystycznie znalezienie i usuniecie posta zajmie zawsze wiecej czasu niz
jego wyslanie, przez co sprawa staje sie nieefektywna i bezcelowa.
Oczywiscie powinno sie tropic i niszczyc szkodliwe materialy, jednakze
glownym celem powinno byc dotarcie do wlasciwych sprawcow (nie mowie, ze
osobiscie - mamy przeciez internet... :-)

Tym niemniej dzieki za sprowadzenie mnie na ziemie. Wnerwiaja mnie
ciemniaki, ktore z powaznych spraw robia sobie jaja (jak ow "Mack de la
Chudra" ).

>kłopot polega na tym, że na świecie ludzi jest kilka MILIARDÓW a nie jeden
człowieczek, nie starczy sił na bieganie za nimi

Wlasnie - a ty wydajesz sie wymagac od admina (jednego biednego
czlowieczka ) aby kontrolowal, co wysyla owe kilka miliardow.