Re: icm i grupy alt.binaries.pictures.erotica

Autor: isz_at_irc.pl
Data: Mon 30 Aug 1999 - 09:18:26 MET DST

Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

: zauważ, że w kiosku pani musi wziąć gazetę do ręki i podać kupującemu,
: a więc wie, co sprzedaje, administrator prawdopodobnie nawet nie przegląda
: jakie ma grupy (a co dopiero co na nich jest)

Nie pisałem tego w tym sensie. Michał postawił odwrotną tezę, jeśli ICM
sprowadza i rozpowszechnia to kioski robia to samo (a w domyśle nikt ich za
to nie ściga). Tak ja to zrozumiałem.
Dlaczego sprzedawców w kioskach nie ścigają to już napisałem. Co do newsów
to być może pod sprowadzanie pornografii dziecięcej dałoby się to podciągnąć,
ale rozpowszechnianie IMHO nie, tylko że ja nie jestem prawnikiem, więc mogę
sobie gdybać. Jakie byłoby orzeczenie sądu w takiej sprawie to niewiadomo,
jednak jak dowiedziałem się jak w praktyce wygląda opieranie się na opinii
biegłych sądowych to się załamałem ... równie dobrze sędzia może rzucać
monetą :(

isz

--
 ------------- Ireneusz Szuca * IS141-RIPE * PGP welcome ----------------