Re: Panie Płókarz, proszę przyj?ćwyrazy uznania

Autor: Marek Bisz (mbisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 01:31:44 MET DST

DarekO napisał(a) w wiadomości: <7q68a5$onq$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Właśnie z tym Ja, Grzegorz Staniak i jeszcze parę osób się nie zgadzamy.
>Wyobraź sobie że w ten sam sposób podejdziemy do innych przestępstw. To tak
>jakbyś chciał zapomnieć o handlu narkotykami, bo to tylko ograniczy
zjawisko
>i skupił się tylko na plantacjach i fabryczkach. Tak jakbyś wykreślił z KK
>zapisy o paserach bo to nie oni kradną i w ten sposób nie zlikwidujesz
>włamań.
>Dlaczego nie pozwolić na wolny obrót pornografią dziecięcą i skupić się na
>jej twórcach? Niech sobie leżą gazetki w kioskach... przecież to nie ma
> [...]

Czlowieku - zrozum - internet to nie telewizja. To nie jest tak, ze admini
te materialy zbieraja i pakuja z premedytacja na grupe.
W uproszczeniu moznaby to ujac w ten sposob:
Chory maniak wstaje rano i wypuszcza 2000 postow ze swojego lokalnego dysku
w USENET. Wieczorem ty zasiadasz przed komputerem i widzisz na serwerze XXX
firmy YYY na grupie ZZZ szokujace materialy. I co ? Krzyczysz zeby zamykac
grupe ZZZ czy zawiadamiasz kogo trzeba zeby dotarl do owego maniaka ?
Ludzie - nad czym wy sie zastanawiacie ?
Zdejmowac tresci kryminalne oczywiscie trzeba, lecz nie mozna z tego zrobic
celu samego w sobie - wazne zeby dotrzec do tego kto te tresci umiescil.
Poczytaj sobie troche o tym jak dziala internet - przestaniesz sie dziwic,
ze tak ciezko jest tu cokolwiek cenzurowac.
Sam nie jestem ekspertem, ale na moje oko 99% transferu informacji
dokonywana jest automatycznie. Przy takim zalewie automatycznie
rozprowadzanych danych czlowiek nie ma szans.