Re: Afera w inecie, nie afera Plotkarza

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 00:02:24 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Dnia 26 Aug 99 o godz. 22:17, Rafal Kasterski napisal(a):
> Co to znaczy "via satelita"? Via satelita to mozesz przesylac radio,
> telewizje, rozmowy telefoniczne, Internet tez! Z dalszej czesci listu
> wnioskuje, ze chodzilo ci o telewizje. Sprawa jest prosta. Ktos by te
> pornografie dziecieca musial *nadawac* - problem nie w transponderze, ktory
> by to tylko retransmitowal, tylko w tym, ze zadna stacja TV nie zaryzykuje
> nadania czegos takiego, bo wiadomo, ze spotkalyby ja za to konsekwencje.
> Stacji TV jest niewiele i sa one latwo identyfikowalne, wiec i wyciagniecie
> [...]

Hmm, zawsze mogę postawić swój własny mobilny nadajnik TV i nadawać
niedozwolone treści. Myślisz, że łatwo byłoby mnie namierzyć gdybym naprzemian
nadawał z różnych dziwnych miejsc? Tyle, że mój zasięg byłby ograniczony, a
koszta związane ze zwiększeniem zasięgu byłyby spore. Internet pod tym
względem się różni. Stosunkowo niskim kosztem można dotrzeć do bardzo dużego
audytorium.

--
                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz_at_oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl