Re: Panie P??karz, prosz? przyj? wyrazy uznania

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 00:27:37 MET DST

Easy^R <easy_at_kam.pl> wrote:

> Sex i porno najwiecej obciaza Siec. Kiedys widzialem statystyki
> altavisty i najczesciej wpisywanymi slowami byly wlasnie: sex i teens :)

Dosyć interesująco to wygląda w statystykach proxy www (np. squid).
Na znanych mi serwerach to jakieś 20-25% odwiedzanych stron to właśnie
strony związane z seksem. Statystyki były liczone dosyć specyficznym skryptem,
który zawierał dosyć specyficzny (branżnowy) słownik... ;)
Jestem ciekaw jak takie statystyki wyglądają na ogólnopolskich proxy
serwerach? ;)

--
                _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz_at_inx.pm.waw.pl, SysAdmin @wmh.com.pl