Re: icm i grupy alt.binaries.pictures.erotica

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 21:01:32 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla wrote:

> Nie wiem, dlaczego uważasz, że grupy news przez "nazwę" ostrzegają o
> wymogu skończenia 18 czy 21 lat do oglądania, ale moim zdaniem takie
> stwierdzenie to jest śmiech na sali.

Nastepny mit i nieznajomosc prawa polskiego. Ogladac porno mozna juz od
15 lat, to po pierwsze.
Po drugie juz sam ten przepis prawny to reguluje, wiec jesli nazwa jest
erotyczna to wiadomo, ze osoby ponizej 15 roku zycia nie powinny na nia
wchodzic. Natomiast nieznajomosc prawa ich nie tlumaczy.
Na stronach www wystarczy dac ostrzezenie, ze strona ma charakter
erotyczny i wchodzisz na wlasna odpowiedzialnosc. Przy stronach www jest
to zasadne, poniewaz sam adres strony www nie musi kojarzyc sie
bezposrednio z erotyka, jak np. wiele stron na friko.onet.pl
Przy newsach od razu wiadomo i jest ostrzezeniem sama nazwa grupy. Np.
alt.binaries.pictures.erotica.teen.fuck to wiadomo ze nie bedzie tam
zdjec pieskow i chomikow.
Trzeba naprawde chciec zobaczyc tego typu zdjecia by je zobaczyc na
newsach. Jesli kogos to nie interesuje to nigdy nie wejdzie na taka
grupe.
Wchodza i ogladaja zdjecia na newsach osoby, ktore chca takie tresci
ogladac, z wlasnej nieprzymuszonej woli. Nie zdarza sie by na grupe o
muzyce ktos wysylal zdjecia porno. Jesli natomiast ktos ma ochote na
tego typu zdjecia to ma prawo je ogladac i zaden Niesiolek czy Rydzyk
nie zabroni mi ogladania golych bab :)

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl