Re: icm i grupy alt.binaries.pictures.erotica

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 20:52:51 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał Easy^R <easy_at_kam.pl>:

>W przypadku newsow ten wymog prawa jest spelniony, poniewaz juz sama
>nazwa grupy mowi co w niej mozemy zobaczyc i jesli kogos razi porno nie
>bedzie wchodzil na takie grupy.

Jasne. Najlepiej usiąść w fotelu i z zadowoleniem, przytaczając
powyższe stwierdzenie, zakufajkować.

Nie wiem, dlaczego uważasz, że grupy news przez "nazwę" ostrzegają o
wymogu skończenia 18 czy 21 lat do oglądania, ale moim zdaniem takie
stwierdzenie to jest śmiech na sali.

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */