Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 20:52:48 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał Easy^R <easy_at_kam.pl>:

>A sado-maso to co ? Jesli dwoje ludzi lubi sobie sprawiac bol przy
>seksie to jest tylko i wylacznie ich sprawa. I nic ci do tego. Sado-maso
>tez bys zakazal ?

Na pewno tym dzieciakom sprawia przyjemność jak je jakiś facet gwałci.
Spotkałem się z opiniami dot. Twojego umysłu, ale nie myślałem, że
są... ech. Nieważne.

>Na szczescie internet nie podlega polskiemu prawu :)

Bredzisz. CHOCIAŻBY kodeks karny, ustawa o łączności, koncesje.
Nie wiesz to nie pisz.

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */