Odp: Panie Płókarz, proszę przyj?ćwyrazy uznania

Autor: DarekO (darek_at_vc.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 16:42:14 MET DST

Użytkownik Robert R. Wal <rrw_at_reptile.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:19990826125735.A3330_at_reptile.eu.org...

> To nie jest prowokacja, to jest nadzorowanie przez organa ścigania
> środowisk kryminogennych, które jest normalną praktyką we wszystkich
> służbach policyjnych.

To jest tolerowanie łamania prawa w celu lepszej infiltracji środowiska
przestępczego, i można się zastanawiać czy nie jest to prowokacja. W każdym
bądź razie nie jest tak daleko.

> Jeśli ktoś twierdzi, że w sieci bajecznie łatwo jest znaleźć pornografię
> dziecięcą, niech to zrobi. Jeśli chodzi o wysokie koszty połączeń i
> przepustowość łącza, gotów jestem mu załatwić całkowicie nieodpłatnie w
> sumie kilkadziesiąt godzin posiedzenia przy łączu stałym o niezłych
> parametrach. Niech potem spisze wyniki i we współpracy z jakimś
> dziennikarzem, albo sam napisze artykuł o tym, jak to naprawdę wygląda...

Nie trzeba wcale tego łącza. Nie wiem jak sprawa wygląda na stronach www ale
w usenecie jest bajecznie łatwo,.W tym cały problem że my chcielibyśmy żeby
było trudno.

DarekO