Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazyuznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 16:10:27 MET DST

Andrzej Bort wrote:

> Nieprawda. w alt.* zakładać i kasowaćö grupy może każdy. Ty (czy ja, czy
> ktokolwiek inny) skasuje, a inny bubek z usiech czy ex-zsrr założy.
> *NIE MASZ* gwarancji takich, o jakich napisałeś wyżej.

Powiedzmy. Ile serwerów w Polsce bierze feed z zagranicy? Jeśli
wszyscy ich administratorzy usuną daną grupę, jakie ma szanse do
niej dotrzeć ktoś korzystający z serwera, powiedzmy, w Lublinie?
Szczególnie początkujący użytkownik Internetu?

> W jakim zakresie?

W każdym, od prawnego (wg prawników cytowanych przez GW, o ile nie
usunie nielegalnych treści o których został powiadomiony) do
moralnego, a pewnie gdzieniegdzie i w obowiązkach służbowych coś by
się znalazło.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>