Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:15:05 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

[...]

> wyzej pisales o przemocy i pedofilii.
> o ile produkcja/dystrybucja zdjec dotyczacych tego drugiego jest
> nielegalna,
> to zdjecia przemocy chyba juz nie ?
>
> zreszta nie odpowiadaj, przyznam ze troche sie czepiam,
> bo jestes niekonsekwenty, ale przeciez nie masz obowiazku byc ;-)

Wiesz, przez ostatnie dwa dni biję zyciowe rekordy w pisaniu na
newsy (nie spodziwewałem się aż takiej reakcji), więc siła rzeczy
robie skróty. Chodziło mi o obrazy przemocy seksualnej, zakazanej
polskim prawem. A taka "zwykła" też mnie nie rajcuje, ale nie widzę
szans na jej zwalczanie, poza odpowiednim wychowywaniem dzieci.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>