nielegalne grupy i crossposting

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:43:51 MET DST

DarekO wrote:

> Ale ja nie postuluję spędzania każdej wolnej chwili na monitorowaniu grup,
> to by była bzdura.
> Postuluję jedynie przeprowadzenie prostej operacji przejrzenia listy grup i
> zablokowania dostępu do tych jawnie brzmiących grup pedofilskich. To
> wszystko! Bzdurne są wymagania Tomasza Płókarza żeby obciążyć administratora
> odpowiedzialnością za pojawienie się kid-porno na grupie alt.kubus.puchatek.

prawde mowiac, wlasnie dzieki temu, ze kazdy moze zalozyc (lub skasowac)
dowolna grupe w hierarchii alt, takie grupy jak wspominane gdzies grupy
pedofilskie w ogole w Internecie istnieja. I dzieki temu ze istnieja,
postingi o takiej tresci nie trafiaja czesto na grupy typu
alt.kubus.puchatek.
Natomiast, gdyby zaczac cenzurowac hierachie alt (nie chodzi mi o
zamkniecie
dostepu na jednym z serwerow, bo to bez znaczenia, lecz o cenzure w
skali
calego usenetu), to jetem przekonany, ze tego typu postingi zaczelyby
trafiac na zupelnie niewinne grupy, wyrzadzajac o wiele wieksze szkody.
a tego bysmy sobie nie zyczyli.

wystarczy spojrzec co zaczyna sie dzisiaj dziac ze spamem. zdajecie
sobie
sprawe z tego, ze dzis juz ponad 50% ruchu w usenecie (na szczescie
niewidocznego
dla uzytkownikow, bo w wiekszosci automatycznie kasowanego przez
adminow) to spam ?

--w