prawa autorskie

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 00:21:23 MET DST

Gwidon Naskrent wrote:
>To ciekawe, ale Barta i Markiewicz, ktorych uwazam za wiekszych specow
>od komputerowego prawa niz Z.O., dowodza w 'Internecie a prawie', ze
>owszem, posty sa objete prawem autorskim. Podobnie jak poczta prywatna
>i czesc tresci stron WWW.

co to jest "Internet a prawo" ? książka, artykuł, czy też może jakiś
serwis WWW? czy mogę gdzieś w sieci znaleźć jakieś materiały na ten temat?
chodzi mi konkretnie o prawa autorskie do postów - według mnie GW nie
miała prawa cytować bez zgody autorów tych postów, tak samo, jak wiele
gazet (na czele z Super Expressem) nie ma prawa kraść kawałów z grupy
pl.listserv.chomor-l

PS. daję followup na polip, właściwie powinno też pójść na prawo, ale
    nie chcę robić dużych crosspostów