Re: Kontrola Internetu

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 00:27:11 MET DST

On 26 Aug 1999 21:58:06 GMT, Paweł Krawczyk <kravietz_at_ceti.pl> wrote:
>No nie przesadzajmy - pakiet szyfrowany jest nie do odróżnienia od pakietu
>niezaszyfrowanego. Albo inaczej: jakie kryterium należałoby stosować do
>odróżniania jednych od drugich? Owszem w IPsec to jest wyszczególnione
>w nagłówku IP, ale w szyfrowaniu na poziomie aplikacji (SSH, SSL)? Nie
>ma szans udowodnić że pakiet zawiera zaszyfrowane dane...

no cóż...
robimy listę legalnych protokołów wraz z ich dokładną
sepcyfikacją - pozostałe są wycinane,
nowe można dorzucić po przejściu przez homologacje :)

ok, wiem, że zrobienie rutera, który na poziomie backbone
by wszystko analizował, to wymaga sporej mocy obliczeniowej,
no ale... rozwijamy się :)

--c