Re: Dlaczego karac adminstratora?

Autor: Krzysztof Wychowałek (xpert_at_indyw.most.org.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 23:35:03 MET DST

Marcin Jagodzinski napisał(a):

> A czy założenie grupy może być karalne?
>
> Marcin Jagodziński

Oczywiscie ze zalozenie grupy nie moze i nie powinno byc karalne! Ale
jesli ktos zaklada tego typu grupe, to mozna mu sie dokladniej
przyjrzec. Zapewne jesli chcial taka grupe zalozyc to bedzie cos na nia
wysylal, np. pornografie dziecieca, ktora jest karana.
Chodzilo mi o to, ze nie mozna obwiniac administratora serwera za to, ze
sa przenoszone grupy pornograficzne. Natomiast spokojnie mozna dotrzec
do ludzi, ktorzy na taka grupe wysylaja swoje pedofilskie zdjecia (choc
zagladajac na alt.binaries.pictures.erotica.age13-17 nie znalazlem nic w
tym rodzaju, wbrew alarmom pana Plokarza) i jesli juz to scigac wlasnie
ich.

kaw