Re: Dlaczego karac adminstratora?

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:53:35 MET DST

>Oczywiscie ze zalozenie grupy nie moze i nie powinno byc karalne! Ale
>jesli ktos zaklada tego typu grupe, to mozna mu sie dokladniej
>przyjrzec. Zapewne jesli chcial taka grupe zalozyc to bedzie cos na nia
>wysylal, np. pornografie dziecieca, ktora jest karana.
>Chodzilo mi o to, ze nie mozna obwiniac administratora serwera za to, ze
>sa przenoszone grupy pornograficzne. Natomiast spokojnie mozna dotrzec
>do ludzi, ktorzy na taka grupe wysylaja swoje pedofilskie zdjecia (choc
>zagladajac na alt.binaries.pictures.erotica.age13-17 nie znalazlem nic w
> [...]
Założenie grupy to AFAIK jeden post. To nie jest takie łatwe do wykrycia,
kto go wysłał. Już łatwiej namierzyć osoby, które stale cos tam wysylaja.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy