"Rzepa" czy "T.P"

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 13:47:51 MET DST

Witam.
Ostatnio przez tą grupę toczyła się ożywiona dyskusja(==połajanka T.P.)
Jednak im dłużej się nad tym zastanawiam, wydaje się że on ma z tym
wszystkim niewiele wspólnego.
No bo zgoda: zobaczył na ICM złe materiały i zamiast powiadomić policję lub
administratora serwera poleciał "z jęzorem" do gazety.
Dał w ten sposób pokaz swojej nieznajomości usenetu, reguł w nim
obowiązujących itd., itp.
Można się w tym doszukiwać wielu rzeczy ale...
Artykuł napisali inni ludzie.
I tu nasuwają się pytania, co oni zrobili?
Czy sprawdzili jak funkcjonują newsy w Polsce ?
Czy przed napisaniem tego artykułu skontaktowali się z administratorami
serwera/ICM-em/Uniwersytetem ?
Czy sprawdzili jak jest to prawnie rozwiązane ?(To wbrew pozorom nie żart.
Bo o ile wiadomo, że rozpowszechnianie pornografii dziecięcej jest nielegalne
o tyle ja do dziś nie wiem w jakim stopniu za zawartość publicznie dostępnego
serwera jest odpowiedzialny jegeo administrator)
Dlatego też sądzę, że T.P. można jedynie sugerować, żeby się starał trochę
panować nad emocjami (i nie leciał od razu do gazety)
natomiast cała dyskusja powinna toczyć się z "Rz" ew autorami artykułu.(O
ile się odważą :-/ )
KJ

--
Kamil Jońca kj153553_at_zodiac2.mimuw.edu.pl
EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler