Re: "Rzepa" czy "T.P"

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 19:12:52 MET DST

Kamil Jonca wrote:

> Witam.
> Ostatnio przez tą grupę toczyła się ożywiona dyskusja(==połajanka T.P.)
> Jednak im dłużej się nad tym zastanawiam, wydaje się że on ma z tym
> wszystkim niewiele wspólnego.
> No bo zgoda: zobaczył na ICM złe materiały i zamiast powiadomić policję lub
> administratora serwera poleciał "z jęzorem" do gazety.
> Dał w ten sposób pokaz swojej nieznajomości usenetu, reguł w nim
> obowiązujących itd., itp.
> Można się w tym doszukiwać wielu rzeczy ale...
> Artykuł napisali inni ludzie.
> I tu nasuwają się pytania, co oni zrobili?
> [...]

tez tak mysle.
wydaje mi sie jednak, ze RzP nie mialaby ochoty podjac dyskucji,
bo chyba publiczne przyznanie sie do braku rzetelnosci nie przyniosloby
im wiele korzysci. dlatego tez wygodniej im udawac, ze 'nic sie nie
stalo',
albo wrecz, ze 'mielismy racje'.

slyszalem, ze po publikacji tych nieszczesnych artykulow, prof.
Niegodka,
szef ICM probowal skontaktowac sie z redaktorka odpowiedzialna za numer
(p. Bozena Wawrzewska, ktora nota bene opublikowala chyba najglupszy
 komentarz do calej tej sprawy jaki czytalem) i dowiedzial sie, ze ...
 pani redaktor nie ma dla niego czasu.

dlatego dla mnie jasne jest, ze rzepie chodzilo wylaczenie o tania
sensacje,
a nie o rzetelne informowanie czytelnikow. dla mnie tym samym gazeta ta
udowodnila swoje lekcewazenie dla wlasnych czytelnikow, ale to juz inna
sprawa.

--w