Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:58:37 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

> To nie jest akurat problem z określeniem tych wyjątków. Teoretycznie możesz
> o to pytać swojego szefa, sponsorów lub ograniczyć się do tego, czego
> zabrania prawo. Problem jest w tym, że to nie zadaniem administratora jest
> decydowanie o tym, co jest treścią antypaństwową/przemocą itd.

zgoda.
ale pisalem o czym innym.
jesli grzesiek chce, zeby nie bylo scen przemocy, to ktos inny moze
sobie
zazyczyc, zeby nie bylo artykulow o cyklistach. i jedne i drugie nie sa
o ile wiem zabronione prze prawo.

oczywiscie administratorzy mogliby reagowac na wszelkie takie zyczenia
cancelujac okreslone artykuly (a moze blokujac cale grupy), ale w
hierarchii
alt to jest akurat zbyteczen, bo przeciez kazdy moze usunac taka grupe
sam
i to nie z jednego serwera, ale od razu z calej hierarchii.

wiec po co zawracac glowe administratorowi jakiegos serwera ?

--w