Re: Odp: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo: Panie

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:20:16 MET DST

DarekO wrote:

> Ale ja nie postuluję spędzania każdej wolnej chwili na monitorowaniu grup,
> to by była bzdura.
> Postuluję jedynie przeprowadzenie prostej operacji przejrzenia listy grup i
> zablokowania dostępu do tych jawnie brzmiących grup pedofilskich. To
> wszystko!

czy w.g ciebie grupy takie jak:

alt.binaries.pictures.erotica.13-17 (przypominam, ze w Polsce pedofilia
jest ponizej 15 lat)
alt.binaries.pictures.erotica.teens
alt.binaries.pictures.erotica.schoolgirls

sa pedofilskie ?

Fakt zdarzaja sie w tych grupach zdjecia pedofilskie, ale stanowia one
moze z 10% wszystkich zdjec w takich grupach. Reszta panienek jest w
odpowiednim wieku.
Ja sciagam wsio jak leci i potem segreguje. Pedofilskie od razu leca do
trasha i spokoj.
Nie sadze, by ktos zostal pedofilem ogladajac takie zdjecia. Pedofilem
sie czlowiek juz rodzi, tak samo jak geyem czy lesbijka. I nie ma
znaczenia czy obejrzy on takie zdjecia czy nie, i tak bedzie wychodzil
na ulice i robil swoje.
Ja raczej takie zdjecia traktuje jako ostrzezenie, do jakich zboczen
jest czlowiek zdolny.
Ostatnio czytalem ksiazke o roznych rodzajach zboczen. Co bys np.
powiedzial na ludzi podniecajacych sie mchem lesnym lub ocieraniem sie o
drzewo ? :)

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl