Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:38:38 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

[...]

> Mylisz się.

No fajnie ;) Właśnie się dowiedziałem, że mam mylny światopogląd.

> Oczywiście, że można sobie powiedzieć, że dla przemocy i
> pedofilii robimy wyjątek. Ale prawdziwą granicę i tak nie tu stawaiamy. W
> 70% filmów jest przemoc. Wszystkich zakazać?

No przecież to był skrót. Chodziło mi o przemoc w seksie, obrazy
gwałtu i poniżania. Inna przemoc też mnie nie rajcuje, ale nie będę
postulował jej prawnego ograniczania.

> A może tylko tych... no
> właśnie, których? I tu zaczynają się wątpliwości. "Lolitę" Nabokova, na
> stos, czy do bibliotek? To jest realny problem, jeżeli zaczynasz decydować
> za innych.

Już zdecydowano, co do pornografii. Nikt nie mówi o stosach dla
książek, mówimy o tępieniu pornografii z dziećmi, zwierzętami,
gwałtem. Tylko, i aż, zgodnie z polskim prawem.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>