Re: Sposob postepowania (bylo: Panie ...)

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:28:45 MET DST

Marek Moskal wrote:

> MBSZ taki sposób już jest - powiadomić administratora (żeby ograniczyć
> dystrybucję) i ewentualnie Policję (zgodnie z prawem).

Z mojego punktu widzenia lepszym rozwiązaniem byłoby jednak
rozpoczęcie działania od administratora konkretnego serwera, choćby
dlatego, że on ma najlepszy dostęp do środków technicznych pomocnych
przy identyfikowaniu źródła konkretnych postów. Więc raczej adresy
"alarmowe" dla poszczególnych serwerów, informacje o nich rozsyłane
automatycznie nowym użytkownikom (czy to się da zrobić?), a dalej
informacja na policję od administratora z dokładnymi danymi i
informacja do innych adminów. Tak to sobie jako laik wyobrażam.

> To ostatnie może
> też robić sam administrator który będzie miał rozeznanie w sprawie i
> kompetencje techniczne.

O to właśnie chodzi.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>