Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 09:47:12 MET DST

In article <slrn7s8pf3.6gb.qrczak_at_qrnik.knm.org.pl>, qrczak_at_knm.org.pl (Marcin 'Qrczak' Kowalczyk) wrote:

>Sęk w tym, że jedno da się zrobić automatycznie, a drugiego nie.
>Nic więc dziwnego, że to pierwsze się robi, a drugiego nie.

Rozumiem, tym niemniej usłyszałem - jak do tej pory - głosy dwóch
administratorów newsów (SB i DP), którzy jednak (w ten czy inny sposób)
radzą sobie w tej chwili z grupami alt.*. Czyli jednak - przy minimum
wysiłku i dobrej woli - da się.

I wcale nie muszą tego robić. Ale robią :) I to jest najważniejsze.

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------