Re: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 09:55:20 MET DST

Maciek Sniezek napisal(a):
[...]
: To o co cała ta awantura? Że ktoś doniósł?? A niech

O to że publicznie chwali sie jaki to on jest wielki, mondry i
yntelygentny, że udał mu się pognębić ICM to siedlisko zła i rozpusty,
a przy okazji innych adminów, którzy powinni się cieszyć że w pierdlu
sie nie znaleźli, bo to im się należało.

: sobie donoszą, niemało jest na świecie idiotów i nie trzeba dać się
: zwariować.

Niech sobie donoszą. Póki we mnie pośrednio, lub bezpośrednio to nie
uderza szczerze mówiąc mam to gdzieś. Ale tu sytuacja była nieco inna.

Wyobraź sobie że z powodu całej tej awantury Sejm nowelizuje KK i
wprowadza odpowiedzialność administratora za teści przesyłane przez
serwer. W naszym pięknym kraju wszystko jest możliwe.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... We don't need no education