Re: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:37:54 MET DST

On 26 Aug 1999 06:57:12 GMT, Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org> wrote:
: Po całej awanturze z ICMem sprawdziłem co jest u nas. I akurat ta grupa była.
: Po prostu ktoś wysłał controla "odświerzającego". Niestety nie zauważyłem.
: W tej chwili wszystkie controle dla alt.* przetwarzam ręcznie.
: Ale to jest nuuudne ...

kiedys tez tak robilem; ale potem stwierdzilem, ze crossposty ida na grupy
,,niewinne'', wiec dalem sobie spokoj, bo pracy duzo, a efekt zaden

niech sobie domorosli cenzorzy sami kasuja, who cares...

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                          http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/