Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:42:24 MET DST

Gwidon Naskrent wrote:

[...]

> Ja tez nie.
>
> I to wszystko nie przeszkadza mi wiedziec co to jest msgid! Jestem
> takim samym uzytkownikiem jak ty, a mimo to wiem ze msgid nie wkleja
> sie do przegladarki WWW. Mozesz to jakos wytlumaczyc?

Owszem - nigdy wcześniej nie musiałem posługiwać się Message-ID.
Używam prostych czytników typu FA lub NN do prostych czynności jak
czytanie i wysyłanie postów. Nie znam NNTP, natomiast dość dobrze
znam RFC1630 (URIs in WWW) i wiem, że stosująca się do standardów
przeglądarka powinna odsyłać do odpowiedniego artykułu po otrzymaniu
URLa typu

- i tak też zrobił NN. A reptile nie wpuścił mnie bez autoryzacji.
Wystarczy?

> Nie wiem. Moze. Nie uwazam sie za wytrawnego znawce Usenetu, BTW.

Może? Możesz krótko uzasadnić, dlaczego dopuszczasz taką mozliwość?

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>