Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Pawel L. Bogdziun (pawelec.to_wytnij_at_pp.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 19:12:20 MET DST

Andrzej Bort <bort_at_polsl.gliwice.pl> wrote:
: Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl> wrote:
:>>> >Nie odrozniasz wrogosci od nienawisci? :)
:>>> > Zobacz, co napisalem na przyklad o tow. Leszku Millerze :))
:>>> Nie obchodzi mnie co piszesz o swoich kolegach partyjnych.
:>>I TERAZ MNIE WKUR[----] [autocenzura prewencyjna]
:> Dlaczego? Może jestem niedouczony (nie należałem i nie należę), ale 'tow.'
:> to zwrot jakiego używa członek danej partii (najczęściej socjalistycznej),
:> w stosunku do innego członka tej samej partii.

: Słowo "towarzysz" jest też używane w innych kontekstach. Np. Towarzysz
: broni (pamiętacie Dire Straits i "Brothers in Arms"?) czy też towarzysz
: niedoli. Innych kontekstów też możnaby wymyślić. A to, że komuniści
: wypaczyli sens tego słowa, to inna bajka. Zresztą, nie tylko tego słowa.

Nie pisz takich rzeczy! Znając demaskatorską naturę TP można
przypuszczać, że natychmiast zacznie węszyć, czego to też jakiś
wredny komuch broni. A tytuł piosenki? Zgroza! Przecież antypornograficzne
filtry w mózgu TP, których nie powstydziłby się cyborg z "Człowieka Plus"
Frederika Pohla sprawią niechybnie, że Ostatni Sprawiedliwy Inkwizytor
ujrzy: "Brothels in Arms". Potem weźmie słownik i afera gotowa.
I potem znajdziesz w swoim spoolu list do abuse... ;-)

Pozdrawiam,
Paweł

--
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.
PGP 2.6.3i public key: finger pawelec+obo|pp|pl