Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazyuznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 17:10:48 MET DST

Artur Bartnicki wrote:

[...]

> Czy naprawdę uważasz, że wszyscy adwersarze p. Płókarza chcą tego, czy
> też po prostu nie zauważyłeś, że zdaniem osób _kompetentych_ pan ten
> wybrał nie tylko _złą_ metodę zwrócenia uwagi na problem, ale _jedną z
> najmniej skutecznych i najgłupszych_, robiąc dodatkowo wokół siebie
> mnóstwo szumu, co sugeruje chęć taniej autokreacji?

A co mnie obchodza jego motywacje? Te 'kompetentne' osoby po części
wyszydzały w ogóle ideę jakiejkolwiek kontroli nad treściami
krążacymi na Usenecie, co mnie trochę niepokoi. Taka 'tolerancja' to
postulat wyłaczenia sieci spod prawa, co chyba nawet jest bardziej
głupie niż niebezpieczne (bo i tak się nie uda). Dzięki za taką
'kompetencję'.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>