Odp: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: DarekO (darek_at_vc.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:26:05 MET DST

To chyba jakaś kpina??!!!
Nie rozumiem jak można nie wiedzieć! Jak można się nie zainteresować jakie
grupy udostępniasz??????
Rozumiem że nie ma sposobu na to żeby wyłapywać pojedyncze posty z dziecięcą
pornografią, ale całe grupy z BARDZO JEDNOZNACZNYMI NAZWAMI ????? To co oni
robili?? dbali żeby kabelki pasowały.

Nie dociera do mnie tłumaczenie w stylu "Ja tu tylko sprzątam" Jeśli nie
wiedzieli to znaczy że są wyjątkowo nieodpowiedzialnymi ludźmi.

DarekO