Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 11:09:10 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 10:06:33 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>
wrote:

>"Janusz A. Urbanowicz" wrote:
>
>[...]
>
>Nie zgadzam się. Dasz mi gwarancję, że takie wprowadzenie podefilii
>do obiegu nie będzie miało skutków w postaci większej ilości gwałtów
>na dzieciach? Że nikogo nie zainspiruje?

Hej, Grzegorz, nie przesadzasz? Oczywiście, że nie dostaniesz żadnej
gwarancji, ale bez przesady. Czy setki książek, filmów kryminalnych,
sensacyjnych itp. też powinny mieć taką gwarancję? Przecież zainspirować
może wszystko. Gwałt na dziecku to rzecz straszna, zabójstwo również.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy