Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 12:22:33 MET DST

On 99.08.25 Grzegorz Staniak pressed the following keys:

> Poczytałem sobie, zanim napisałem. Po ok. stu postach z wyzwiskami i
> insynuacjami RAZ napisał "wk[---]" z autocenzurą. Jak dla mnie,
> 100:1 dla niego.

Nie. Dokonałem dziś pewnej manipulacji i odesłałem na grupę jego list[1],
który wysłał mi prywatnie, uznając, że będzie to najlepszym komentarzem do
tego, jak zachowuje się ten pan, nie tylko w dyskusji, ale także wcześniej,
w kontaktach z prasą.

Udając idiotę, który wierzy, że to trafiło do mnie przez pomyłkę, zadałem
takie milczące pytanie, które może teraz sformułuję wprost: czy jeszcze
komuś ten pan prywatnie naubliżał, lub wysyłał listy w podobnym tonie
mówiące o osobach udzielających się w tej dyskusji, lub pracujących w ICM?

Muszę przyznać, że długo się nad tym zastanawiałem, bo jednak
upublicznianie korespondencji uważam za jedno z większych świństw, ale
stwierdziłem, że nie zniosę takich jak Twoje komentarzy o człowieku, który
publicznie udaje dystyngowanego dżentelmena, co to brzydzi się nawet
zakląć, a jak nikt nie widzi jest zwykłym chamem.

rrw

[1]

--
signature intentionally left blank