Re: Do Tomasza L Plokarza list otwarty

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 12:18:58 MET DST

VTAM!

Michał Grotthuss <Zmichalg_at_gazeta.pl> wrote:

> No wlasnie, szanowny kolego.
> Innych upominasz o nie podawanie nazwiska a sam ukrywasz sie po ksywka
> ”Cezar” no chyba, ze pelne nazwisko brzmi ”Gajusz Juliusz” :-).

1. Juz wpisalem
2. To imie a nie ksywka. Tobie na chrzcie dali "Michas"? Musi jakis chromy
byles (hint: zdrobniala forma imienia w podpisie) ;)
3. Wlasnie pisze donos do Rzepy. Jak to wydrukuja to juz nie bede sie
musial wcale podpisywac, tylko URLa do wywiadu ze mna bede w naglowkach
zalaczal. Wszysy beda wiedzili kto ja jestem! A jak nie beda to powysylam
posty na gruby z tematem: "To ja dokopalem etc etc". Dobry pomysl, no
powiedzcie sami 8-)

> Michas

cezar nader zgryzliwy.

--