Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:53:34 MET DST

"Tomasz Płókarz" napisał):

> I TERAZ MNIE WKUR[----] [autocenzura prewencyjna]

Alez nie, dziecko drogie. Po prostu zwrot "towarzysz" uzywany jest,
podobnie jak "kolega", wobec osob z tej samej partii lub organizacji,
wiec mozna twoje uzycie tak rozumiec.

Natimiast uzywanie przeklenstw w Usenecie (z zartobliwym
wykropkowywaniem) stawia cie zdecydowanie poza nawiasem.

Jaroslaw Zielinski
http://www.winter.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. "Czy warto w ten sposób sprzedawać swoje imię?"